مطالب مرتبط:
جاعل مهرهای دولتی در قم دستگیر شد
جاعل مهر های دولتی پای میز محاکمه
دستگیری سارقان محتویات خودرو در شوش
دستگیری 2 عامل نزاع در نیشابور
دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی با 40 شاکی کرمانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-03سياسي

دستگیری جاعل مهرهای دولتی در قم


دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری، پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست متهم به جعل مهرهای متعدد دولتی در این استان خبر داد.

- ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری، پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست متهم به جعل مهرهای متعدد دولتی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم امروز 13 مردادماه طی گفت وگویی از دستگیری، پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست متهم به جعل مهرهای متعدد دولتی خبر داد و گفت: متهم با جعل مهر و امضای ادارات، از این اسناد جعلی به نفع خود سوء استفاده کرده است.

دادستان قم با اعلام اینکه با صدور دستورات قضایی شعبه 7 بازپرسی استان و بازرسی از منزل متهم تعدادی مهرهای جعلی، مهر بورس و اقلام و تجهیزات نظامی و انتظامی اعم از دستبند و بی سیم یافت شده است، سرقت و کلاهبرداری را نیز از دیگر اتهامات این فرد برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، این مقام قضایی افزود: پرونده با کیفرخواست برای صدور حکم به دادگاه کیفری ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به ماده 525 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) تصریح کرد: هر کس یکی از احکام یا امضاء یا مهر قضات یا یکی از رؤسا یا کارمندان و مسئولین دولتی از حیث مقام رسمی آنان یا مهر، تمبر و علامت یکی از شرکت ها یا مؤسسات یا اد


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - صدور کیفرخواست - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - دادستان - کیفرخواست - تحقیقات
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل مهرهای دولتی در قم

دستگیری جاعل مهرهای دولتی در قم