مطالب مرتبط:
تعطیلی یک هفته ای برای جاده چالوس
جاده مواصلاتی خنداب همچنان قربانی می گیرد
تصادف در جاده خنداب 2 فوتی و 3 مصدوم بر جا گذاشت
قطع جریان گاز در جاده حصار میانه
مرسدس بنز CLK GTR AMG؛ سفینه ای فضایی روی جاده (عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-11اقتصادي

84 کیلومتر از جاده های مازندران نونوار شد


 رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران از اجرای 84 کیلومتر عملیات روکش آسفالت محور های اصلی و فرعی استان در چهارماهه سال جاری با اعتباری بالغ بر 134 میلیارد تومان خبر داد.

  مهرداد زمانی افزود: در این 4 ماه 71 کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی در سطح محور های مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان و همچنین اجرای 13 کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در استان اقدام گردیده است.

او گفت: اجرای 65 هزار متر درزگیری در برخی از محور های استان (بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی) در این چهار ماه اقدام گردیده است.

زمانی افزود: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله ها در سطح جاده های استان، نسبت به استفاده از 682 تن آسفالت سرد اقدامات لازم صورت گرفته و همچنین در بخش عملیات تعریض در نفاط حادثه خیز: تعریض دوربرگردان در منطقه سارو بهشهر به طول یک کیلومتر و تعریض در محور قائمشهر در محدوده جنید به طول 350 متر و تعریض در محور ساری – تاکام 1600 مترو همچنین تعریض سه راهی قدس جویبار در حال انجام می باشد.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور های مواصلاتی استان مانند محور های سوادکوه، آم


برچسب ها: کیلومتر - روکش آسفالت - استان - آسفالت - راهداری و حمل ونقل جاده ای - عملیات - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

84 کیلومتر از جاده های مازندران نونوار شد

84 کیلومتر از جاده های مازندران نونوار شد