مطالب مرتبط:
تدوین سند برنامه راهبردی 3 ساله حوزه های فرهنگی و ورزشی وزارت کار
شکسته شدن 3 رکورد اقتصادی مهم در دولت سیزدهم
فیلم/واکنش وزیر ارشاد دولت سیزدهم درباره درخواست بازگشت پرستو صالحی
علیرضا تابش: برای مواجهه با تهدیدهای بیرونی و چالش های درونی، «وفاق ملی» بهترین راهکار حاکمیت است/ دولت وفاق ملی به معنای «همبستگی اجتماعی و یکپارچگی ملی» است؛ نباید آن را با «یکدست سازی» و «یکسان سازی» معادل دانست
دولت سیزدهم زمینه بازگشت به رشد اقتصادی بلندمدت را فراهم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 17:402024-08-03سياسي

تدوین سند ملی هوش مصنوعی در دولت سیزدهم


نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی: سند ملی هوش مصنوعی در دولت سیزدهم به تصویب رسیده و انتظار می رود در آینده از این مهارت ها بیشتر استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، جوکار در حاشیه برگزاری کارگاه هوش مصنوعی در فنی و حرفه ای یزد، گفت: سند ملی هوش مصنوعی در دولت سیزدهم به تصویب رسیده و انتظار می رود در آینده از این مهارت ها بیشتر استفاده شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی همچنین از آثار هنری که جمعی از نابینایان با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای تهیه کرده بودند و بازدید و از همت و هنر آنان تجلیل کرد.

جوکار به پیشتازی استان یزد در خصوص آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی های انجام شده اشاره کرد و افزود: امیدواریم زیرساخت های لازم برای این آموزش ها و اماده سازی فرزندان برای زندگی بهتر را فراهم کنیم.


برچسب ها: آموزش های فنی و حرفه ای - هوش مصنوعی - فنی و حرفه ای - مجلس شورای اسلامی - دولت سیزدهم - مصنوعی - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی هوش مصنوعی در دولت سیزدهم

تدوین سند ملی هوش مصنوعی در دولت سیزدهم