مطالب مرتبط:
راه اندازی سامانه «سو» ستاد امر به معروف استان بوشهر
همه دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به زائرین اربعین حسینی پای کار باشند
پایان پروژه «رتبه بندی دستگاه های اجرایی در مدیریت تعارض منافع» در شهریور 1403
رایزنی برای افزایش سهم ثبت سفارش ارزی استان در سامانه تجارت
عبور بارهای ترافیکی در استان بوشهر افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-04سياسي

29 دستگاه اجرایی استان بوشهر عضو سامانه سو هستند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: 29 دستگاه اجرایی استان بوشهر برای پاسخگویی به مطالبات مردم عضو سامانه سو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز بهروزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه های پیگیری مطالبات مردم سامانه نظارتی سو است.

وی گفت: این سامانه به صورت آزمایشی به مدت سه سال در خراسان رضوی اجرایی شد که 98 درصد مطالبات مطرح شده از سوی مردم مورد پاسخگویی قرار می گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از راه اندازی نرم افزار مطالبه گری مردمی سو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خبر داد و گفت: 29 دستگاه اجرایی استان بوشهر برای پاسخگویی به مطالبات مردم عضو سامانه سو هستند.

وی ادامه داد: از طریق این سامانه گزارش و درخواست های مردم پیگیری می شود همه مطالبات مطرح شده در سامانه بدون پاسخ نمی ماند.

بهروزی ادامه داد: مردم می توانند با نصب اپلیکیشن سو در موضوع مختلف از آموزش گرفته تا سلامت و نظارت بر کالاهای اساسی و دیگر مطالبات خود را بیان کنند و مدیرمسئول در زمان مشخصی موظف به پاسخگویی است.

وی نقش ستاد امر به معروف واسطه ای بین سازمان ها و مردم است دانست و خاطرنشان کرد: مطالبات مردم از طریق سامانه سو پیگیری می شود و پاسخ مسئولان را دریافت می کند.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - استان بوشهر - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - سامانه - دستگاه اجرایی - مطالبات
آخرین اخبار سرویس:

29 دستگاه اجرایی استان بوشهر عضو سامانه سو هستند

29 دستگاه اجرایی استان بوشهر عضو سامانه سو هستند