مطالب مرتبط:
ایمانی پور: هجمه های اخیر، نشان دهنده اهمیت ادیان در جامعه امروز جهانی است
رییس سنای قزاقستان: امسال میزبان رهبران جوان ادیان جهانی و سنتی هستیم+ فیلم
گزارش از ونزوئلا یک روز پس از اعلام پیروزی دوباره نیکولاس مادورو/ معترضان می گویند رای آنها دزدیده شده است/ شورای ملی انتخابات نتیجه تفکیک شده آرا را اعلام نمی کند/ جامعه جهانی خواستار شفافیت حداکثری شد
بنیاد ژاپنی: جامعه جهانی با حکومت افغانستان تعامل داشته باشد
رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه یک مسئله جهانی است/ رژیم صهیونیستی زشت ترین چهره از یک باند جنایتکار را نشان می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 16:452024-07-30سياسي

هجمه های سه گانه اخیر نشان دهنده اهمیت ادیان در جامعه امروز جهانی است


مولن آشیمبایف رییس مجلس سنای قزاقستان که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رییس جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است، با حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

- مولن آشیمبایف رییس مجلس سنای قزاقستان که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رییس جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است، با حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در ابتدای این دیدار با قدردانی از دولت و ملت قزاقستان که در جریان شهادت رییسی رییس جمهور ایران با ملت ایران ابراز همدردی کردند، اظهار داشت: سیاست همسایگی جمهوری اسلامی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و روسای جمهور پیشین و فعلی جمهوری اسلامی ایران بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزاری کنگره جهانی ادیان در کشور قزاقستان را ابتکاری شایان ستایش عنوان کرد و افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از یاران قدیمی کنگره جهانی ادیان است و دکتر جهانگیری را به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در این رویداد مهم معرفی کرده است.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - رییس جمهوری اسلامی ایران - سازمان فرهنگ و ارتباطات - اسلامی - رییس
آخرین اخبار سرویس:

هجمه های سه گانه اخیر نشان دهنده اهمیت ادیان در جامعه امروز جهانی است

هجمه های سه گانه اخیر نشان دهنده اهمیت ادیان در جامعه امروز جهانی است