مطالب مرتبط:
توصیه های راهبردی مقام معظم رهبری سرلوحه دولت باشد
بزرگترین نیاز کشور وفاق ملی است
بزرگ ترین نیاز کشور وفاق ملی است
تبریک دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی برای انتخاب رییس جدید دفتر سیاسی حماس
رییس عقیدتی سیاسی نزاجا: جایگاه نایب امام زمان، مثل کعبه در بین مسلمین است/ یاری امام زمان در گوش سپردن به فرامین رهبری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-09سياسي

رییس دفتر مقام معظم رهبری: بزرگ ترین نیاز کشور وفاق ملی است


حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ نشان داده که به دنبال تفرقه افکنی بوده افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری درباره موضوع وفاق ملی گفت: این مسئله یکی از بزرگ ترین نیاز های کشور به شمار می رود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به وحدت میان هر دسته، گروه، قوم و قبیله ای گفت: به این معنی است که همه یک حرف، یک صدا و متحد و متفق با هم باشند و در این صورت هیچ دشمنی نمی تواند هیچ کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ نشان داده که به دنبال تفرقه افکنی بوده افزود: این خواسته دشمن هرگز محقق نشده و وفاق ملی موجب می شود همگان در محور وحدت و هماهنگی یک صدا در دنیا حرف بزنند و دشمن نمی تواند هیچ گاه به اهدافش برسد.


برچسب ها: رییس دفتر مقام معظم رهبری - دفتر مقام معظم رهبری - مقام معظم رهبری - حجت الاسلام والمسلمین - مقام معظم - رییس دفتر - محمدی گلپایگانی
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر مقام معظم رهبری: بزرگ ترین نیاز کشور وفاق ملی است

رییس دفتر مقام معظم رهبری: بزرگ ترین نیاز کشور وفاق ملی است