مطالب مرتبط:
جهادگران در پی نام و نشان نیستند
افلاکی: آنها زندگی شان را برای این موفقیت گذاشتند! پشتکار و فداکاری ورزشکاران، رمز پیروزی.
زمان گفتمان ملی در حوزه رمز ارزها رسیده است
قصه هایی از حضرت زهرا (س) تا شهدای مدافع حرم
اولین واکنش پزشکیان بعد از معرفی کابینه؛ تمرکز برتوانمندی، تخصص و سوابق مرتبط ملاک بود/ وفاق ملی و کنار گذاشتن اختلافات رمز پیشبرد امور و موفقیت کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 17:152024-08-12ورزشي

آغازرزمایش جهادگران فاطمی 4 با رمز یا زهرا (س)در سرخس


 خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی ،فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه در این رزمایش 128 گروه جهادی هر کدام یک خدمت جهادی به مردم  شهرستان ارائه می کنند گفت: علاوه بر گروه هایی که در شهرستان هستند، تعدادی از عزیزان و گروه های جهادی دیگر از تهران و از مشهد به جمع ما می پیوندند و کار های جهادی را برای خدمت به مردم شهرستان انجام خواهند داد.

مجید آذرکیش افزود: گروه های جهادی در این رزمایش تخصصی در بخش پزشکی، کشاورزی و دامداری و بخش های ورزشی، فرهنگی، عمرانی و سایر عرصه هایی که مربوط به مباحث اجتماعی است، به مناطق مختلف شهرستان اعزام و خدمات رایگان جهادی ارائه می دهند.

مدیر جهاد کشاورزی سرخس هم گفت: سرخس یکی از شهرستان های فعال در حوزه کشاورزی و دامپروری است که 60 درصد معاش مردم این شهرستان از طریق کشاورزی انجام می شود.

رهنما افزود: همچنین مبارزه با سن غلات در بیش از 5 هزار هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان با استفاده از ظرفیت های بسیج سازندگی انجام شد.

او با اشاره به همکاری های بسیج سازندگی با جهاد کشاورزی در بخش دام نیزگفت: پارسال واکسیناسیون 60 هزارراس دام با همکاری بسیج سازندگی انجام و امسال هم 40 هزار راس دام  واکسینه خواهند شد.


برچسب ها: شهرستان - جهاد - کشاورزی - گروه های جهادی - رزمایش - گروه - سرخس
آخرین اخبار سرویس:

آغازرزمایش جهادگران فاطمی 4 با رمز یا زهرا (س)در سرخس

آغازرزمایش جهادگران فاطمی 4 با رمز یا زهرا (س)در سرخس