مطالب مرتبط:
مردم برای ثبت جهانی خرم آباد مشارکت کنند
تنظیم گری به جای تصدی گری/دولت چهاردهم بر مشارکت مردم در اقتصاد تاکید کرد
ضرورت تبیین رشادت های آزادگان برای نسل های جوان
هشدار به مردم؛ فریب وام های تلگرامی را نخورید
دستاوردهای دفاع مقدس باید در بستر زمان تبیین شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 17:402024-08-17سياسي

امربه معروف به معنای مشارکت مردم در جهاد تبیین است


امربه معروف به معنای مشارکت مردم در جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله کاظم صدیقی در دیدار با کارکنان و مدیران عرصه های طلایه داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: منکر در جامعه به دلیل ترویج بی تفاوتی به وجود می آید و نظارت عمومی با احیای امربه معروف و نهی از منکر موجب از بین رفتن بی تفاوتی و کاهش منکر می شود.

رییس ستاد امربه معروف کشور بیان کرد: امروز شما طلایه داران و کارکنان در ستادهای امربه معروف و نهی از منکر راه یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا را ادامه می دهید و با ترویج معروف در جامعه به کاهش منکرات و دوام نظام کمک می کنید.

وی با اشاره به اقدامات جهادی امام خمینی (ره) در راستای احیای فریضتین و بقای نظام و پیروزی انقلاب افزود: انقلاب اسلامی با راهنمایی امام راحل که یکی از اولیای الهی، مجتهد، مرجع تقلید، عارف و یک مجاهد همیشه در جبهه بود رقم خورد و در این انقلاب اقدامات محال ممکن شد.

امام خمینی (ره) در شرایطی که جهان مملو از ظلم و گرفتاری بود و در شرایطی که کشور در دست یک مزدور و مستشار بود و مردم هیچ نقشی در سرنوشت کشور نداشتند، اسلام را احیا کردند و عَلَمِ حیات طیبه دینی و توحیدی را برافراشتند، عظمت دادند و تا مرز شهادت نیز برای پیشبرد اهدافشان پیش رفتند.


برچسب ها: امربه معروف - امربه معروف و نهی از منکر - معروف - نهی از منکر - منکر - امر به معروف و نهی از منکر - مشارکت مردم
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف به معنای مشارکت مردم در جهاد تبیین است

امربه معروف به معنای مشارکت مردم در جهاد تبیین است