مطالب مرتبط:
آتش سوزی در یک برج مسکونی کیش بدون تلفات جانی مهار شد+ فیلم
مهار آتش سوزی در یک برج مسکونی کیش/ حادثه تلفات جانی نداشت
مهار آتش سوزی در تنگ ماغر بهمیی
آتش سوزی مهیب وحشناک تل آویو+فیلم
آتش سوزی بزردر تل آویو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-18حوادث

آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان/2 نفر مصدوم شدند


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در اصفهان و گرفتاری 2 نفر در آن خبر داد.

- محمد شریعتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت 3 و 30 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان ادیب اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: بر این اساس 2 اکیپ عملیاتی از ایستگاه های شماره 6 و 9 به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ابراز کرد: بر اثر وقوع این آتش سوزی وسایل در منزل مسکونی طعمه حریق شده بود و دود کل ساختمان که 2 نفر ساکن داشت را در بر گرفته بود که بلافاصله آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به جست و جو و اطفا حریق و تخلیه دود کردند.

وی اضافه کرد: یکی از ساکنان در لحظات اولیه از منزل خارج اما نفر دوم پشت آتش و دود گرفتار شده بود و آتش نشانان با فداکاری فرد گرفتار را به بیرون انتقال داده و وی را که حال مساعدی نداشت با گذاشتن دستگاه تنفسی حیات دوباره بخشیدند.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - منزل مسکونی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش سوزی - اصفهان - سازمان آتش نشانی - شهرداری اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان/2 نفر مصدوم شدند

آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان/2 نفر مصدوم شدند