مطالب مرتبط:
لرستان به جمع 8 تیم رقابت های لیگ کشتی آزاد نوجوانان راه یافت
موفقیت بانوان خوزستان در رقابت های فوتسال کارگری کشور 
نتایج کامل هفته اول رقابت های لیگ برتر
اختصاصی از اولین رقابت پرش با اسب در مانژ چمن
نفرات برتر رقابت های کاراته جام پرچم کشور در شیراز معرفی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-17فرهنگي

«روباه پیر» وارد رقابت اسکار شد


وزارت فرهنگ تایوان فیلم «روباه پیر» را به عنوان نماینده خود در شاخه بهترین فیلم بلند بین المللی اسکار 2025 انتخاب کرده است.

- وزارت فرهنگ تایوان فیلم روباه پیر را به عنوان نماینده خود در شاخه بهترین فیلم بلند بین المللی اسکار 2025 انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روباه پیر ساخته شیائو- یا-چوان است که سال گذشته برنده چند جایزه از جمله بهترین کارگردانی در جوایز فیلم اسب طلایی تایوان شد و در نهایت از میان 14 گزینه مورد نظر به عنوان نماینده سینمایی تایوان در اسکار 2025 انتخاب شد.

این فیلم داستان پسری 11 ساله را دنبال می کند که با پدر فقیر خود زندگی می کند و در کشمکش بین دنیاگرایی و انسانیت است، پسر به زودی با صاحبخانه اش، ملقب به روباه پیر، دوست می شود.

روباه پیر در جوایز فیلم اسب طلایی تایوان همچنین توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای آکیو چن، بهترین چهره پردازی و طراحی صحنه و لباس و بهترین موسیقی متن را دریافت کرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازددلاین، پیش از این ایرلند، اتریش و لتونی به عنوان نخستین کشورها، نمایندگان خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2025 معرفی کرده بودند و سینمای اتریش فیلم ترسناک حمام شیطان ساخته مشترک ورونیکا فرانتس و سورین فیالا را به عنوان نماینده رسمی خود برگزید و سینمای ایرلند نیز با فیلم نی ک


برچسب ها: بهترین - تایوان - روباه - فیلم - بهترین فیلم - وزارت فرهنگ - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

«روباه پیر» وارد رقابت اسکار شد

«روباه پیر» وارد رقابت اسکار شد