مطالب مرتبط:
سارقان مسلح در تور اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو
دستگیری سارقان مسلح در اراک
تیپ عجیب نوید محمدزاده سوژه شد + عکس
صهیونیست ها در تور جنگ روانی ایران گرفتار شده اند
تیپ عجیب نوید محمدزاده در پشت صحنه یک نمایش/ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 10:502024-08-31حوادث

سارقان مسلح در تور اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد مهدی شریف کاظمی فرمانده تیپ ویژه نوپو یگان های ویژه پاسداران فراجا گفت: تیم های عمیاتی و اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو با یک کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی با اشراف از محل مخفیگاه سارقان مسلح در محله وحیدیه تهران .

- فرمانده تیپ ویژه نوپو از دستگیری سارقان مسلح در محله وحیدیه در یک عملیات برق آسا و هماهنگ شده توسط تیم های عملیاتی نوپو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد مهدی شریف کاظمی فرمانده تیپ ویژه نوپو یگان های ویژه پاسداران فراجا گفت: تیم های عمیاتی و اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو با یک کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی با اشراف از محل مخفیگاه سارقان مسلح در محله وحیدیه تهران توانستند در یک عملیات حساب شده و برق آسا متهمان را دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: برابر دستور مقام قضایی و سلسله مراتب فرماندهی با یک عملیات هماهنگ شده توسط تیم های عملیاتی نوپو، در هنگام ورود با اخطار مکرر به جهت تسلیم شدن سارقین مسلح اقدام، که متأسفانه متهمان تسلیم نشده و از ورود مأموران نوپو با بستن درب های ورودی ممانعت کردند، در ادامه مأموران با یک عملیات غافلگیرانه وارد ساختمان و مخفیگاه متهمان شده، که پس از گسترش نیرو های هجوم در ساختمان مذکور و در حین فرار متهمان بلافاصله توسط عوامل


برچسب ها: سارقان مسلح - اطلاعاتی - ویژه - فرمانده تیپ - فرمانده - سارقان - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح در تور اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو

سارقان مسلح در تور اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو