مطالب مرتبط:
واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان
واژگونی تانکر مشتقات بنزین در آزادگان/ خطر انفجار مهیب برطرف شد
واژگونی تانکر حامل سوخت در تهران + فیلم
ترافیک در بزرگراه های منتهی به مشهد نیمه سنگین است
خودرویی در بزرگراه «ناقوره» لبنان هدف حمله قرار گرفت+ تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-02حوادث

عکس: واژگونی تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان


جزییات واژگونی تانکر سوخت با قابلیت انفجار بیشتر از بنزین در اتوبان آزادگان تهران اعلام شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ساعت 1:42 بامداد امروز دوشنبه، 12 شهریور 1403 ، واژگونی تانکر حمل سوخت در اتوبان آزادگان، به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

   سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن اشاره به واژگونی تانکر سوخت در اتوبان آزادگان و امدادرسانی به یک تانکر واژگون شده در بزرگراه آزادگان تهران گفت: تانکر حامل مشتقات بنزین بود که می توانست انفجاری مهیب را حادث شود، اما با تلاش بسیار مقابل این حادثه گرفته شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره حادثه رخ داده در اظهار داشت: ساعت یک و 42 دقیقه بامداد، حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت، به آدرس شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از بلوار خلیج اعلام شد.

او گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر سی هزار لیتری که نوعی از مشتقات بنزین که قابلیت انفجار بیشتر از بنزین دارد، در لاین کناری به دلایل نامشخص در کنار بزرگراه به حالت نیمه واژگون با نشتی جزیی حضور دارد، این ماده چون قابل انفجار بود بلافاصله ایمن سازی محیط با آب و کف آغاز شد، با حضور سه دستگاه جرثقیل و با احتیاط کامل تانکر به حالت اولیه برگردانده شد، ولی ابتدا نشتی رفع شد.


برچسب ها: واژگونی تانکر - واژگونی تانکر سوخت - بزرگراه آزادگان - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آزادگان - آتش نشانی و خدمات ایمنی - واژگونی تانکر حمل سوخت
آخرین اخبار سرویس:

عکس: واژگونی تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان

عکس: واژگونی تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان