مطالب مرتبط:
ادعای انتخاباتی جدید ترامپ: بیشتر مسائل با ایران را با تماس تلفنی حل خواهم کرد
ادعای ترامپ در مورد جاسوسی ایران از کمپین انتخاباتی اش
نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا: هریس از ترامپ جلو زد
توضیح پزشکیان درباره پول هایی که در تبلیغات انتخاباتی خرج شد؛ ماجرای دلار ها چه بود؟
رمزگشایی از زبان بدن ترامپ و هریس در مناظره انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 15:202024-09-20سياسي

خیالبافی جدید «ترامپ» در تبلیغات انتخاباتی اش درباره ایران


رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر این کشور در تبلیغات انتخاباتی اش ادعایی را علیه ایران مطرح کرد.

- خیالبافی جدید ترامپ در تبلیغات انتخاباتی اش درباره ایران رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر این کشور در تبلیغات انتخاباتی اش ادعایی را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های آمریکایی، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر این کشور در سخنانی مدعی شد: یه روز، راستش دیروز اف بی آی گزارش داد که ایران از کارزار انتخاباتی من جاسوسی کرده … و اطلاعات آن را به کامالا هریس داده است.

این چه معنی دارد؟! نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: من نامزد کسانی هستم که می خواهند از تمدن غرب و اسرایٔیل و آمریکا دفاع کنند… وقتی به کاخ سفید برگردم، به سرعت ثبات را به خاورمیانه (غرب آسیا) بازمی گردانم! جهان را به صلح برمی گردانم و به یاد داشته باشید که صلح از طریق قدرت! پیش از این نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در خصوص ادعایی مبنی بر دخالت تهران در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تأکید کرده بود که چنین ادعاهایی ب


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - تبلیغات انتخاباتی - رییس جمهور سابق آمریکا - جمهور - انتخابات ریاست - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

خیالبافی جدید «ترامپ» در تبلیغات انتخاباتی اش درباره ایران

خیالبافی جدید «ترامپ» در تبلیغات انتخاباتی اش درباره ایران