مطالب مرتبط:
تاکید بر ماموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای محرومیت زدایی
مجالس اهل بیت(ع) فرصتی برای تقویت اعتقادات دینی است
الزامات رعایت بهداشت شخصی در زنان
با این ورزش سلامت روده خود را تقویت کنید
قول فرمانده ارتش به وزیر بهداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-05سياسي

معاونت پرستاری در ساختار مدیریتی بهداشت و درمان تقویت شود


نشست هم اندیشی بررسی و پیگیری مسائل و دغدغه های پرستاران با حضور دکتر محمدصالح جوکار ، دکتر حسین سلیمانی رییس بیمارستان شهید صدوقی (ره) و نمایندگان جامعه پرستاری برگزار شد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان کرد: با هم اندیشی و بررسی ظرفیت های مختلف باید در تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط و مجلس راهکاری برای تحقق بخشی به مطالبات پرستاران و تقویت ارائه خدمات و رضایت مندی در این عرصه پیدا کنیم.

جوکار ضمن تاکید بر تهیه گزارشی جامع و همه جانبه از وضعیت فعلی پرستاران در زمینه مسائل حقوقی، جایگاه شغلی و ظرفیت های قانونی و اداری برای پیگیری منسجم این موضوعات؛ خاطرنشان کرد:باید بتوانیم عدالت را در نظام پرداخت حوزه سلامت برقرار کنیم از این رو بسیاری از مشکلات و مطالبات حوزه پرستاری نیز حل خواهد شد.

وی گفت: از دیگر سو تقویت جایگاه معاونت پرستاری در ساختار مدیریتی وزارت بهداشت و درمان و تعمیم آن در سطح استان ها نیز ضرورت دارد و از این مسیر نیز تقویت ساختار ها و جهت دهی فرآیند ها برای حل مسائل امکان پذیر خواهد بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در نظام پرداخت پرستاران باید به گونه ای اقدام کنیم که تعارض منافع به حداقل برسد و نباید بگذاریم با انباشت مسائل روبرو شویم و در درجه اول اجرا


برچسب ها: پرستاران - کمیسیون امور داخلی کشور - پرستاری - هم اندیشی - دستگاه های اجرایی - مجلس شورای اسلامی - مطالبات پرستاران
آخرین اخبار سرویس:

معاونت پرستاری در ساختار مدیریتی بهداشت و درمان تقویت شود

معاونت پرستاری در ساختار مدیریتی بهداشت و درمان تقویت شود