مطالب مرتبط:
مرگ سرنشین خودرو به علت سرعت غیرمجاز
انتشار یک اثر جدید از حسین علیزاده
راننده مرسدس بنز لوکس دختر بیچاره را زیر گرفت!+فیلم
25 اثر به پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر راه یافت
لحظه وحشتناک زیر گرفتن دختر جوان توسط راننده بنز + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 16:552024-09-07حوادث

مرگ سرنشین بر اثر بی احتیاطی راننده سواری تیبا در لاهیجان


سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بی احتیاطی راننده سواری تیبا در شهرستان لاهیجان منجر به فوت سرنشین خودرو شد.

- رشت - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بی احتیاطی راننده سواری تیبا در شهرستان لاهیجان منجر به فوت سرنشین خودرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فتح الله نصیریان در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان لاهیجان، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی تیبا به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلی پارک شده در کنار خیابان برخورد نموده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه سرنشین خودرو که یک زن 21 ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرد، ادامه داد: راننده خودرو جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ نصیریان با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اینکه رانندگان وسایل نقلیه می بایست توجه کامل به جلو داشته تا در زمان و مکان لازم، نسبت به واکنش و پیشگیری از حادثه اقدام کنند به رانندگان توصیه کرد


برچسب ها: پلیس راهنمایی و رانندگی - راهنمایی و رانندگی - پلیس راهنمایی - راهنمایی - فرماندهی انتظامی - بی احتیاطی - لاهیجان
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سرنشین بر اثر بی احتیاطی راننده سواری تیبا در لاهیجان

مرگ سرنشین بر اثر بی احتیاطی راننده سواری تیبا در لاهیجان