مطالب مرتبط:
خبر بد برای پرسپولیسی ها | این 3 ستاره پرسپولیس بازی با یحیی گل محمدی را از دست دادند!
خبر بد برای پرسپولیسی ها | این 3 ستاره پرسپولیس بازی با یحیی گل محمدی را از دست دادند!
گل محمدی: مقابل پرسپولیس بازی ساده ای نداریم
» احضار گل محمدی در آستانه بازی با پرسپولیس «
گل محمدی: بازی برابر پرسپولیس ساده نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 19:502024-08-29ورزشي

گل محمدی: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی سختی برابر پرسپولیس داریم، گفت انگیزه بازیکنان ما برای این بازی بسیار بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی ، یحیی گل محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس که در قزوین برگزار می شود، اظهار کرد: بازی کردن در برابر همه مدعیان مخصوصا پرسپولیس سخت است و قطعاً بازی ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه تیم حریف بازیکنان تاثیرگذار و خوبی در بخش هجومی دارد و فکر میکنم یکی از سخت ترین هفته های این فصل را داریم، افزود: تیم ما انگیزه خوبی دارد و با توجه به تغییراتی که داشتیم حس من نسبت به بازیکنان خوب است و تمرینات خوب و با انگیزه ای را داشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: در رابطه با زیرساخت ها و مشکلات سخت افزاری زیاد حرف زده ام و مشکلاتی که امروز می بینم قابل پیش بینی بود .

وی تاکید کرد: جابجایی سرمربی ها بخشی از شرایط فوتبال حرفه ای است و قرار نیست همیشه در یک تیم باشیم اما معتقدم فردا بازی خوبی را هواداران مشاهده خواهند کرد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: تلاش میکنیم بازی با تمرکزی داشته باشیم اما فکر میکنم بازیکنان ما فردا با انگیزه بالایی بازی میکنند و ان شالله تمرکز خوبی برای بازی سخت برابر پرسپولیس داشته باشیم.


برچسب ها: بازی - پرسپولیس - فولاد خوزستان - بازیکنان - تیم فوتبال فولاد خوزستان - سرمربی تیم فوتبال فولاد - نشست خبری پیش از بازی
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم

گل محمدی: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم