مطالب مرتبط:
10 میلیارد ریال برای تجهیز کانون تالش اختصاص می یابد
هزار و 500 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
تعمیر و تجهیز 25 کانون پرورش فکری در استان همدان
هزار و 940 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان کرمانشاه اختصاص یافت
نماینده مجلس: 10 هزار میلیارد ریال برای احداث دهکده های ورزش دانش آموزی اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 15:152024-08-27سياسي

10 میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری تالش اختصاص می یابد


نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش اختصاص می یابد.

- تالش- نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اسلامدوست ظهر سه شنبه در جریان افتتاح سالن سینمای کانون پرورش فکری تالش اظهار کرد: لابه لای طرح های عمرانی سخت و سفت، افتتاح طرحی این چنین برای پرورش فکر و اندیشه آینده سازان ایران اسلامی سبب خوشحالی است.

اسلام دوست با مهم ارزیابی کردن توجه همزمان به پرورش فکر و جسم کودکان و نوجوان تاکید کرد و افزود: معتقدیم توسعه فضاهای فرهنگی، زمینه های مناسب را جهت گرایش فرزندان به فرهنگ و هنر و بسترهای لازم را برای رشد و تعالی جسم و روح آنان فراهم می کند.

وی در خصوص منابع تخصیص یافته برای راه اندازی سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: 10 میلیارد ریال دیگر برای تجهیز کانون تالش اختصاص خواهد یافت.

ایرج مؤذن فرماندار شهرستان تالش نیز ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: مسؤولان طی 364 روز سال در قالب کمیته برنامه ریزی شهرستان تلاش می کنند تا طی یک روز با اطلاعات و دست آورده ای کافی، به تشریح این


برچسب ها: کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - پرورش فکری - کودکان و نوجوانان - مجلس شورای اسلامی - پرورش - تالش
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری تالش اختصاص می یابد

10 میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری تالش اختصاص می یابد