مطالب مرتبط:
رشته محل های جدید پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی اعلام شد
رشته های جدید پذیرش با سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی اعلام شد
تأثیر فراتر از انتظار دی اکسید کربن بر گرمایش زمین
آیین آغاز سال تحصیلی و افتتاحیه دوره 35 دانشجویان مدیریت دفاعی «دافوس آجا»
بررسی تأثیر محرومیت حاد خواب بر ارگان های حیاتی بدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 17:552024-08-28دانش

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور حاصل مطالعات کارشناسان بوده است


تأثیر سوابق تحصیلی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است توسط تیم بزرگی از صاحب نظران و کارشناسان نظام تعلیم و تربیت تهیه شده است.

- وزیر آموزش و پرورش گفت: تأثیر سوابق تحصیلی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است توسط تیم بزرگی از صاحب نظران و کارشناسان نظام تعلیم و تربیت تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمانه با مدال آوران و افتخارآفرینان المپیادهای علمی کشور با بیان اینکه موفقیت امروز شما حاصل زحمات مربیان، معلمان و والدین شماست گفت: قدر این نعمت را دانستن و شکر آن را به جا آوردن مدلی از بازخورد است که ما باید نسبت به این موفقیت داشته باشیم.

وی با اشاره به کسب 5 مدال طلا توسط اعضای تیم المپیاد نجوم کشورمان گفت: این مدال ها در شرایط بسیار نابرابر و شرایط تحریمی توسط افتخارآفرینان نوجوان کشورمان به دست آمد؛ این در حالی بود که به دلیل شرایط تحریمی عده ای از نخبگان و مدال آوران گذشته ما نتوانستند به این مسابقات اعزام شوند که البته این دانش آموزان عزیز هم برای ما نخبه و مدال آور هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه دیدار با شما دانش آموزان اولین دیدار من به عنوان وزیر آموزش و پرورش بوده است گفت: با وجود مشغله های کاری و فشردگی برنامه ها من اصرار به دیدار با شما دانش آموزان مدال آور ال


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - سوابق تحصیلی - وزیر آموزش و پرورش - شورای عالی انقلاب - کارشناسان - انقلاب فرهنگی - تعلیم و تربیت
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور حاصل مطالعات کارشناسان بوده است

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور حاصل مطالعات کارشناسان بوده است