مطالب مرتبط:
احداث 400 مگاوات نیروگاه برق تجدیدپذیر در خراسان رضوی
افتتاح 81 پروژه سلامت طی هفته دولت در فارس/ 2000 تخت در شیراز کم داریم
جواب دومین کد تسک بازی تپ سواپ امروز 7 شهریور 1403 با جایزه 400 هزارتایی
تامین بیش از 400 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی
انبار 400 میلیاردی کاغذ فیلتر خودرو قاچاق در پاکدشت کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 21:352024-08-28پزشكي

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی بوستان شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز احداث بیمارستان 400 تخت خوابی بوستان در شیراز خبرداد و گفت: بزرگترین بخش مسمومیت های جنوب کشور تا ماه آینده در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید حسینی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از بهره برداری 81 پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی با اعتبار 10 هزار و 70 میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 29 پروژه در حوزه بهداشتی 33 پروژه در حوزه درمان 5 مورد آموزشی و رفاهی 9 پروژه تجهیزات پزشکی و 5 مورد هم سایر پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی بوستان شیراز، یکی از مهمترین پروژه های هفته دولت است که حسینی به آن اشاره کرد و گفت: بزرگترین بخش مسمومیت های جنوب کشور تا ماه آینده در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

تکمیل بیمارستان شماره 2 شهر مرودشت و بیمارستان دوم داراب از دیگر پروژه هایی بود که رییس دانشگاه شیراز به آن اشاره کرد و گفت: هر دو پروژه در مراحل پایانی قرار دارند و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

حسینی در ادامه به بخشی از دستاوردهای حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه پژوهش در سال 1400 رتبه ششم کشور را دارا بود اما اکنون و با وجود اینکه


برچسب ها: بیمارستان - احداث بیمارستان - پروژه - هفته دولت - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - رییس دانشگاه علوم پزشکی - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی بوستان شیراز

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی بوستان شیراز