مطالب مرتبط:
پویش همه حاضر در استان البرز اجرا شد
پویش «همه حاضر» در استان البرز اجرا شد
پویش «همه حاضر» در البرز اجرا می شود
پویش «همه حاضر» در البرز اجرا می شود
استان بوشهر در هفته دفاع مقدس 2000 ویژه برنامه اجرا می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-15اجتماعي

پویش «همه حاضر» در استان البرز در حال اجرا است


به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید پویش «همه حاضر» با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی البرز در حال اجرا است.

- کرج- مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید پویش همه حاضر با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی البرز در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان تحت پوشش همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.

محمدی فلاح افزود: این بسته های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی مانند کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، دفتر نقاشی است.

مدیر کل بهزیستی البرز از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز افزود: در سال گذشته با همکاری مردم خیر استان مبلغ 12 میلیارد ریال برای کمک به 2556 نفر از دانش آموزان نیازمند جذب شده است که انتظار می رود امسال با توجه به شرایط اقتصادی و استقبال مردم خیر استان مشارکت بیشتری برای دستگیری از دانش آموزان نیازمند صورت پذیرد.

محمدی فلاح گفت: خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی می توانند کمک های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت های مرد


برچسب ها: بهزیستی البرز - سال تحصیلی جدید - دانش آموزان - البرز - سال تحصیلی - بهزیستی - بازگشایی مدارس
آخرین اخبار سرویس:

پویش «همه حاضر» در استان البرز در حال اجرا است

پویش «همه حاضر» در استان البرز در حال اجرا است