مطالب مرتبط:
افتتاح و بهره برداری از چند پروژه در شهرستان شاهرود
بهره برداری شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود | 2 کارخانه افتتاح شد
بهره برداری از 118 پروژه توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت
بهره برداری از 27 پروژه برق رسانی در شهرستان قشم
بهره برداری از 145طرح عمرانی شهرستان تهران/3 هزار نفر شاغل میشوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 13:202024-08-24اقتصادي

7 واحد مسکونی روستایی مددجویان شاهرود به بهره برداری رسید


شاهرود_ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره برداری هفت واحد مسکونی روستایی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح ها 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

- شاهرود_ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره برداری هفت واحد مسکونی روستایی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح ها 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه طی هفته دولت با حضور استاندار سمنان هفت واحد مسکونی روستایی مددجویان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: هدف از این طرح کمک به خانه دار شدن مددجویان نیازمند سرپناه است.

وی با بیان اینکه برای این طرح ها 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در مناطق محروم روستایی و شهری یکی از اولویت های مهم تحت پیگیری است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در کل استان دو هزار و 500 خانوار مددجو فاقد مسکن هستند، ابراز داشت: بخشی از 700 واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب نهضت ملی مسکن تا پایان سال تحویل مددجویان شده و مابقی تا پایان 1403 تکمیل می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه در تهیه و ساخت مسکن روستایی بانک ها، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی نقش دارند، تصریح کرد: در روستاها به افراد ف


برچسب ها: واحد مسکونی روستایی - کمیته امداد استان سمنان - واحد مسکونی - بهره برداری - روستایی - مدیرکل کمیته امداد - مددجویان
آخرین اخبار سرویس:

7 واحد مسکونی روستایی مددجویان شاهرود به بهره برداری رسید

7 واحد مسکونی روستایی مددجویان شاهرود به بهره برداری رسید