مطالب مرتبط:
اکبر عبدی خطاب به همسرش: بگو تو راه مهدکودک گولت زدم، الان یه کاری کن بیان به جرم کودک همسری بگیرنمون، تو 14 سالت بود من 93 ساله که نبودم من 20 و خورده ای سالم بود
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در بروجرد
جرم گیری دندان چه مزایا و معایبی دارد؟
خبر خوب اجتماعی؛ کاهش 100 درصدی سرقت در ایام اربعین در حوزه استحفاظی یگان های انتظامی
حبس یک عامل موساد در ترکیه به جرم مدیریت یک شبکه پولی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 13:402024-09-03سياسي

سرقت های خُرد، بیشترین فراوانی جرم در رودبارجنوب


رییس دادگستری شهرستان  رودبار جنوب گفت: بیشترین آمار جرم سرقت را در این شهرستان سرقت های خُرد تشکیل می دهند و راهکار کاهش این نوع سرقت، از بین بردن بسترها و زمینه های ارتکاب جرم است.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان  رودبار جنوب گفت: بیشترین آمار جرم سرقت را در این شهرستان سرقت های خُرد تشکیل می دهند و راهکار کاهش این نوع سرقت، از بین بردن بسترها و زمینه های ارتکاب جرم است.

محمد فرجام طاهری امروز 13 شهریورماه در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان رودبار با تاکید بر مقابله با جرم سرقت اظهار کرد: باید تمامی ادارات اهتمام لازم را در اجرای مصوبات شورای پیشگیری داشته باشند تا شاهد کاهش وقوع جرائم باشیم.

وی افزود: در حال حاضر کارگاه های ضایعاتی در سطح شهرستان پراکنده هستند و امیدواریم با اتمام پروژه تجمیع ضایعاتی ها، تمامی کارگاه ها به این مکان منتقل شوند.

فرجام طاهری در ادامه بیان کرد: برای جلوگیری از عدم بازگشت محکومان به زندان پس از اتمام دوران محکومیت، باید فنی و حرفه ای شهرستان تجهیز شود تا قضات با صدور احکام جایگزین حبس، زمینه آموزش محکومان در رشته های فنی و حرفه ای را فراهم کنند تا مجددا بازگشت به زندان نداشته باشیم.


برچسب ها: شهرستان - سرقت - رییس دادگستری - رودبار - رودبار جنوب - بیشترین - از بین بردن
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های خُرد، بیشترین فراوانی جرم در رودبارجنوب

سرقت های خُرد، بیشترین فراوانی جرم در رودبارجنوب