مطالب مرتبط:
راه اندازی حدود 400 تخت بیمارستانی در استان بوشهر
اقدامات مهم بنادر و دریانوردی استان بوشهر
عزم جدی برای تکمیل پروژه های حوزه راه استان بوشهر داریم
25 اثر به پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر راه یافت
تدوین سند بالادستی استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 17:552024-09-07سياسي

توسعه کمی و کیفی تخت ها و بخش های بیمارستانی استان بوشهر


، دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه آیین بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رییسی اظهار داشت: در دولت سیزدهم بخش زیادی از تجهیزات پزشکی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بهسازی یا نوسازی شده یا این بیمارستان ها به تجهیزات جدید مجهز شدند.

وی با بیان این که در حوزه تخت ها و بخش های بیمارستانی توسعه کمی و کیفی عالی صورت گرفته است، افزود: با بهره برداری از تخت های بیمارستانی در حال ساخت که شامل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س)، بیمارستان اعصاب و روان، بیمارستان 17 شهریور برازجان، بیمارستان 200 تختخوابی کنگان و بیمارستان عسلویه است شاهد ارتقای تخت های بیمارستانی استان بوشهر خواهیم بود به گونه ای که به میانگین کشوری نزدیک می شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به حوزه عمرانی و ساخت وساز های حوزه بهداشت گفت: در سه سال گذشته تعداد زیادی خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی به حوزه اورژانس 115 نیز پرداخت و افزود: در دولت سیزدهم شاهد افزایش نیرو های اورژانس در استان بوشهر بودیم و همچنین تعدادی پایگاه های اورژانس در این دولت به ناوگان خدمتی 115 استان اضافه شد.


برچسب ها: بیمارستان - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر - بیمارستانی - تخت های بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - استان بوشهر - بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کمی و کیفی تخت ها و بخش های بیمارستانی استان بوشهر

توسعه کمی و کیفی تخت ها و بخش های بیمارستانی استان بوشهر