مطالب مرتبط:
بیش از 5 هزار دانش آموز گرمه ای آماده آغاز سال تحصیلی جدید
فضای آموزشی جدید و استاندارد در انتظار 20 هزار دانش آموز هرمزگان
افزایش 53 درصدی فضاهای ورزشی مدارس/ آموزش مرشدی به 4000 دانش آموز
امسال بیش از 117 هزار دانش آموز زنجانی در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند
دانش آموز خلخالی رتبه 24 رشته تجربی کنکور را کسب کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 14:222024-09-03اجتماعي

6 هزار دانش آموز قمی اقدام به ثبت سفارش کتب درسی نکردند


هرگونه خلل در فرآیند توزیع و تحویل کتب درسی به دلیل تاخیر در ثبت سفارش توسط اولیاء و دانش آموزان است و به گفته ی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در حال حاضر حدود 6 هزار دانش آموز استان قم با وجود انجام فرآیند ثبت نام در مدرسه، - ایسنا/قم هرگونه خلل در فرآیند توزیع و تحویل کتب درسی به دلیل تاخیر در ثبت سفارش توسط اولیاء و دانش آموزان است و به گفته ی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در حال حاضر حدود 6 هزار دانش آموز استان قم با وجود انجام فرآیند ثبت نام در مدرسه، نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام نکردند.

عباس اسکندری پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ایجاد کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر، عنوان کرد: روند تعمیر و تجهیز مدارس را از خردادماه آغاز کردیم؛ 250 مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان، مورد بهسازی، تعمیر و رنگ کاری قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: تقریبا سالانه نزدیک به 10 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می شود در همین راستا تجهیزات اولیه از جمله صندلی و نیمکت های مورد نیاز تامین شده است و روند توزیع آن ها در سطح مدارس تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: دانش آموز - معاون پشتیبانی - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - ثبت سفارش - استان قم - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار دانش آموز قمی اقدام به ثبت سفارش کتب درسی نکردند

6 هزار دانش آموز قمی اقدام به ثبت سفارش کتب درسی نکردند