مطالب مرتبط:
واگذاری بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح جوانی جمعیت
متقاضیان مسکن دولتی بخوانند / طرح های نهضت ملی مسکن وارد فاز جدید شد
متقاضیان مسکن دولتی بخوانند / طرح های نهضت ملی مسکن وارد فاز جدید شد
متقاضیان مسکن دولتی بخوانند؛ تامین 50 هزار هکتار زمین برای طرح ملی مسکن
خبری خوش برای متقاضیان طرح ملی مسکن ؛ اختصاص زمین برای اجرای طرح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 10:352024-09-14اقتصادي

احداث 2500 واحد مسکونی در خدابنده در قالب طرح اقدام ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه 2500 واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده احداث می شود، گفت: پیش بینی می کنیم با تأمین 50 هکتار زمین دیگر همه درخواست های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران پوشش داده شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه 2500 واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده احداث می شود، گفت: پیش بینی می کنیم با تأمین 50 هکتار زمین دیگر همه درخواست های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران پوشش داده شود.

جعفر قزوینیان امروز (شنبه، 24 شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت تامین زمین برای اجرای مسکن ملی در مناطق مختلف استان، اظهار کرد: در شهرستان خدابنده تلاش شد زمین مورد نیاز تامین شود و به همین منظور 200 هکتار زمین در قیدار برای ساخت مسکن ملی تأمین شد که پاسخگوی نیاز این شهرستان به زمین تا 10 سال آینده است.

وی به وقفی بودن اراضی در شهرستان خدابنده اشاره و بیان کرد: براساس توافق با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مشکلات برطرف شده است و در حال حاضر اداره راه و شهرسازی قیدار توافق با زارعین را دنبال می کند.

قزوینانیان با تاکید بر پیگیری برای تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده، گفت: تفاهم نامه های لازم را با اداره اوقاف، شهرداری و


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - شهرستان خدابنده - مدیرکل راه و شهرسازی - شهرستان - خدابنده - زمین - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2500 واحد مسکونی در خدابنده در قالب طرح اقدام ملی مسکن

احداث 2500 واحد مسکونی در خدابنده در قالب طرح اقدام ملی مسکن