مطالب مرتبط:
جانفشانی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ آرامش جامعه ستودنی است
گرما جان 248 نفر را در این کشور گرفت
دیدار دو مقام عالی رتبه امنیتی/ تبادل نظر درباره «متغیرها و مولفه های امنیت عمومی» در جلسه وزیر کشور و دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
گرما جان 248 نفر را در این کشور گرفت
یگان ویژه حافظ امنیت زائرین حرم مطهر رضوی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 10:452024-09-04سياسي

جان فشانی سربازان حریم امنیت کشور ستودنی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان»، که حین کنترل و پایش نوار مرزی به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه فرشید میریان ، که حین کنترل و پایش نوار مرزی به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان آمده است: بسمه رب الشهدا و الصدیقین وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندارید، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از لرستان، از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

بی شک حفظ امنیت از مهم ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - لرستان - بنیاد شهید - ایثارگران - شهادت - سرباز وظیفه - مدیرکل
آخرین اخبار سرویس:

جان فشانی سربازان حریم امنیت کشور ستودنی است

جان فشانی سربازان حریم امنیت کشور ستودنی است