مطالب مرتبط:
قالیباف: مشکلات اقتصادی با کمک مردم قابل حل است
مرز «مهران» دروازه توسعه اقتصادی غرب کشور
منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر ظرفیت مناسبی در تامین نیازهای مردم منطقه دارد
پیگیری مسائل واحدهای مسقتر در منطقه ویژه اقتصادی یزد
پروژه آهن اسفنجی آرتاویل، پیشران توسعه صنعتی اقتصادی اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 13:252024-09-19سياسي

قالیباف: باید به توسعه منطقه ویژه اقتصادی کمک کنیم


محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج شنبه 29 شهریور) در نشست شورای اداری مشترک شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با تبریک هفته وحدت و 17 ربیع الاول میلاد حضرت محمد (ص) گفت: باعث خرسندی است که به استان شهیدپرور، ولایتمدار و نامدار اصفهان سفر کردم و در جمع مسئولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل که نمادی از تمدن، فرهنگ و سرآمدان شعر، ادب و فلسفه است حضور یافتم.

امیدواریم بتوانیم گامی به جلو برداریم و این وظیفه ما است و جمهوری اسلامی و شهدا این انتظار را از ما دارند و البته ما نیز لحظه ای از این کار غفلت نخواهیم کرد.

وی افزود: به عنوان یک رزمنده و خادم مردم تأکید دارم که باید فرهنگ نحوه مدیریت مان در سطوح و مسائل مختلف کشور را اصلاح کنیم؛ این مهم در بخش اداری و مدیریت مسائل مهم تر از هر بخش دیگری است.

  قالیباف با اشاره به مشکلات این دو شهرستان و مطالبات مدیران آن با بیان اینکه نحوه مدیریت مشکلات یکی از موضوعات اصلی است که باید دنبال شود گفت: به عنوان نماینده مردم مشکلات شما را حتماً پیگیری و دنبال می کنیم و معتقدم در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل ظرفیت های خوبی وجود دارد که به سرعت می توان وضعیت را متحول کرد.


برچسب ها: آران و بیدگل - شهرستان - قالیباف - رییس مجلس شورای اسلامی - منطقه ویژه اقتصادی - مجلس شورای اسلامی - محمدباقر قالیباف
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: باید به توسعه منطقه ویژه اقتصادی کمک کنیم

قالیباف: باید به توسعه منطقه ویژه اقتصادی کمک کنیم