مطالب مرتبط:
85 درصد اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال حدنگاری خواهد شد
حدنگاری 85 درصد از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال
حدنگاری 85درصد اراضی کشاورزی آذربایجانشرقی تا پایان سال 1403
پرداخت 10 درصد کل بهای گندم خریداری شده از کشاورزان آذربایجان شرقی
سنددار کردن اراضی کشاورزی سال 1404 به سرانجام می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 16:452024-09-04سياسي

حدنگاری 85 درصد از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی، با حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری 85 درصد اراضی کشاورزی استان صاحب سند و حدنگاری خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی، با حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

بابایی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با تلاش های مجموعه اداره ثبت آذربایجان شرقی و همراهی مجموعه قضایی، این استان از نظر تعیین تکلیف اسناد قطعات زمین های زراعی از نظر متراژ رتبه سوم را در کشور دارد هرچند از نظر تعداد قطعات بیشترین قطعات در این استان تعیین تکلیف شده اند.

بابایی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری 85 درصد اراضی کشاورزی استان صاحب سند و حدنگاری خواهند شد.

وی با اشاره به قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول گفت: این قانون که پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و بر اساس قوانین حقوقی و با برگزاری جلسات بسیار


برچسب ها: آذربایجان شرقی - سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - آذربایجان - حجت الاسلام والمسلمین - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری 85 درصد از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال

حدنگاری 85 درصد از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال