مطالب مرتبط:
پنج صنعت پر کاربرد فناوری چاپ سه بعدی کدامند؟
انواع اسانس و کاربرد آن ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 16:052024-09-14اقتصادي

کاربرد عایق الاستومری


با اینکه عایق های الاستومری از دهه 1950 به طور تجاری در دسترس عموم مردم قرار گرفته، اکثر افراد درباره کاربرد و فواید آن بی اطلاع هستند.

عایق الاستومری فراعایق از مناسب ترین و بهترین گزینه ها برای استفاده در لوازم مکانیکی و لوله ها می باشد.

- 1.

عایق لوله ای الاستومری حرارتی –برودتی وصوتی عایق لوله ای الاستومری علاوه بر خاصیت پوشش حرارتی برودتی،در کاستن انتشار و انتقال آلودگی های صوتی نیز موثر هستند.

این عایق انواع متنوعی دارد از جمله : عایق لوله ای اینسپایر یا رنگی عایق الاستومری لوله ای ساده عایق الاستومری چا کدار عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم عایق لوله ای با روکش پروتکت بک هدف از استفاده از عایق کردن لوله های تاسیساتی صرفه جویی کردن در مصرف انرژی می باشد ولی ازجمله مواردی که زیاد مطرح نشده است پیشگیری از منجمد شدن لوله ها می باشد که در بعضی از استانهای کشورمان مشکل ساز بوده است.

خاصیت منحصر بفرد این نوع عایق الاستومری پیشگیری و جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی لوله ها و حفظ سلامت آنها برای سالهای زیاد در تاسیسات می باشد.

2.

عایق الاستومری رولی صوتی (اکوستیک یا شانه تخم مرغی) برای جلوگیری از ارتعاش و پخش صداهای اضافی و مزاحم مانند استودیهای صدابرداری و همجنین برای صداگیری کانالها و لولهای هوا بهترین گزینه عایق ال


برچسب ها: عایق الاستومری - عایق - لوله - استفاده - کاربرد - بهترین گزینه - خاصیت
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد عایق الاستومری

کاربرد عایق الاستومری