مطالب مرتبط:
مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور شد
مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور شد
انتصاب مجید انصاری به سمت معاون حقوقی رییس جمهور
شوخی کرباسچی با رییس جمهور: اگر رازی داشتید به پزشکیان بگویید
یادداشت انتقادی نماینده قم در واکنش به نطق رییس جمهور در مجلس: رای به کابینه دکتر پزشکیان یا رای به کابینه رهبر انقلاب؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 18:102024-08-22سياسي

مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور پزشکیان شد + سوابق


مسعود پزشکیان رییس جمهوری با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت معاون حقوقی رییس جمهور منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مسعود پزشکیان در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری به سمت معاون حقوقی رییس جمهور تصریح کرده که امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی ، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مجید انصاری به استناد اصل 124 قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون حقوقی رییس جمهور منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی ، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.


برچسب ها: معاون حقوقی رییس جمهور - حجت الاسلام والمسلمین - رییس جمهور - مجید انصاری - حجت الاسلام - جمهور - مسعود پزشکیان
آخرین اخبار سرویس:

مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور پزشکیان شد + سوابق

مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور پزشکیان شد + سوابق