مطالب مرتبط:
پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «عباسی بنه»
شاهین صمدپور: داماد خانواده انصاریان کوتاه بیاید وگرنه...
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درگذشت مادر شهیدان عباسی را تسلیت گفت
حمایت از ازدواج جوانان؛ رویکرد خانواده محور بانک مسکن
توضیحات بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی درباره یک خبر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 11:252024-09-07سياسي

دریافت خدمات ویژه قضایی برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران


با امضای تفاهم نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمات ویژه قضایی دریافت خواهند کرد.

- با امضای تفاهم نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمات ویژه قضایی دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی امروز شنبه 17 شهریور ماه برگزار شد.

محمد رضا سلطانی مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در این مراسم گفت: با عنایت به سیاست های کلی کشور در دستگاه قضایی بویژه با استناد به محتوای سند تحول و تعالی و دستورات ریاست قوه قضاییه با هدف ایجاد و توسعه و تقویت عدالت الکترونیک و هوشمندسازی با بهره مندی از هوش مصنوعی در قالب سامانه های مختلف، کانون خدمات الکترونیک قضایی از سال 1392 تأسیس شده و با پشتوانه 1250 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور، به عنوان پیشانی قوه قضاییه و پل ارتباطی فناورانه محور فی مابین دستگاه قضایی و مردم مشغول به خدمت رسانی است.

وی ادامه داد: شعار کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از مردم برای مردم است که در حال عملیاتی کردن راهبردهای تعیین شده در آیین نا


برچسب ها: دفاتر خدمات الکترونیک - خدمات الکترونیک قضایی - بنیاد شهید و امور ایثارگران - خدمات الکترونیک - ایثارگران - قضایی - الکترونیک
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خدمات ویژه قضایی برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران

دریافت خدمات ویژه قضایی برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران