مطالب مرتبط:
آلمانی ها شرکت ایران ایر را تحریم کردند
آلمانی ها شرکت ایران ایر را تحریم کردند
آلمانی ها شرکت ایران ایر را تحریم کردند
استوری اسطوره آلمانی با وحید هاشمیان + عکس
مصدومیت مهاجم جدید پرسپولیس؛ آمادگی کامل لوکاس ژوآئو در تیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-11بين الملل

موسسه آلمانی: ارتش برای جنگ آمادگی ندارد


بر اساس یک گزارش جدید مشخص شد که آلمان در ایجاد و شکل دهی ظرفیت های کافی ارتش به منظور بازداشتن روسیه شکست خورده و برای یک جنگ آماده نیست.

- بر اساس یک گزارش جدید مشخص شد که آلمان در ایجاد و شکل دهی ظرفیت های کافی ارتش به منظور بازداشتن روسیه شکست خورده و برای یک جنگ آماده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش موسسه کیل (Kiel Institute) آلمان آمده که بودجه دفاعی آلمان کافی نیست و ارتش این کشور به سختی می تواند تسلیحاتی را که به اوکراین می فرستد، جایگزین کند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، این گزارش با مقصر دانستن دولت برلین بابت کم کاری در هزینه ها و بودجه های دفاعی اعلام کرد: در حال حاضر برای آلمان 100 سال زمان می برد تا ظرفیت ارتش را به سطح 2004 برساند.

همچنین در این گزارش آمده است، درحالیکه آلمان طی 2 سال گذشته در زمینه خرید و سرمایه گذاری دفاعی عقب مانده، روسیه به طرز چشمگیری ظرفیت ساخت سلاح از جمله سیستم های دفاعی پیشرفته را افزایش داده است.

ظرفیت ساخت تسلیحاتی روسیه به حدی رشد داشته که می تواند تنها در کمتر از یک سال برابر با تمامی انبارهای ارتش آلمان، سلاح تولید کند.

در گزارش موسسه کیل که یک موسسه تحقیقاتی درباره موضوعات جهانی است، همچنین آمده است: روسیه پیشرفت های زیادی در سیستم های رزمی مدرن داشته است.


برچسب ها: آلمان - گزارش - ارتش - ظرفیت - دفاعی - روسیه - کافی
آخرین اخبار سرویس:

موسسه آلمانی: ارتش برای جنگ آمادگی ندارد

موسسه آلمانی: ارتش برای جنگ آمادگی ندارد