مطالب مرتبط:
چهار هزار و 710 معلم در سیستان و بلوچستان وارد فعالیت آموزشی شدند
فعالیت های رسانه ای صدا و سیما باعث ثبات و آرامش در سیستان و بلوچستان شده است
فعالیت های رسانه ای صدا و سیما موجب ثبات و آرامش در سیستان و بلوچستان شده است
فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان
فوری | حمله تروریستی به مرزبانان فراجا در سیستان و بلوچستان + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 14:302024-09-16اجتماعي

4 هزار و 710 معلم در سیستان و بلوچستان وارد فعالیت آموزشی شدند


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال جذب چهار هزار و 710 نفر از طریق آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری، فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و هنرآموزی برای کسری معلم در آموزش و پرورش این استان انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال جذب چهار هزار و 710 نفر از طریق آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری، فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و هنرآموزی برای کسری معلم در آموزش و پرورش این استان انجام شده است.

حسن بروشکی امروز دوشنبه در جمع نومعلمان زاهدانی با اشاره به جایگاه رفیع دانش و معرفت در دین مبین اسلام اظهار کرد: معلمی شأن و منزلت بالایی دارد و نومعلمان باید بدانند که رسالت معلمی بسیار مهم است خوشبختانه امسال برای اولین بار در استان کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تصویرگر و نشان دهنده آینده هر کشوری است، افزود: همه مسوولان فردای کشور، امروز در حال پرورش و تحصیل در مدارس هستند و این موضوع به خوبی اهمیت حوزه آموزش و پرورش را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه معلمان امروز در حال آموزش و پرورش مقدمه سازان ظهور هستند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دستگاهی است که همه باید برای رونق و ارتقای آن بکوشند و در این راستا باید


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - آموزش و پرورش - فارغ التحصیل دانشگاه - مدیرکل آموزش و پرورش - بلوچستان - معلم - دانشگاه فرهنگیان
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار و 710 معلم در سیستان و بلوچستان وارد فعالیت آموزشی شدند

4 هزار و 710 معلم در سیستان و بلوچستان وارد فعالیت آموزشی شدند