تعرفه تبلیغات صدا و سیما برای برنامه های فوتبالی«درآمد صداوسیما از تبلیغات فوتبال چقدر است؟»در ابتدای امر با یک حساب وکتاب ساده در تعرفه تبلیغات شبکه 3 برای برنامه های فوتبالی و تعرفه پخش زنده فوتبال داخلی به یک نتیجه می رسیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه فرهیختگان نوشت: در سال 1402 مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه هشت هزار میلیارد تومان برای صداوسیما درنظر گرفت که در همان سال گزارشی را در فرهیختگان منتشر کردیم و گفتیم درآمدی که از پخش فوتبال و آگهی های تبلیغاتی بین نیمه ها به دست آورده، حدودا 31 هزار میلیارد تومان بود، یعنی درآمد پخش فوتبال چهار برابر بودجه ای بود که این سازمان از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد. طی سالی که گذشت مسئولان صداوسیما از بودجه تخصیصی دولت به خود انتقاد داشتند و تلاش کردند نسبت به سایر سازمان ها سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند. درنهایت در سال 1403 بودجه در نظر گرفته شده برای این سازمان 24 هزار میلیارد تومان شد، یعنی بودجه صداوسیما در سال 1403 نسبت به سال 1402 سه برابر شد و این افزایش سه برابری بدون احتساب درآمدی است که صداوسیما در جریان تعرفه تبلیغات به ویژه برای پوشش تبلیغات فوتبال به خصوص بازی های استقلال و پرسپولیس به دست می آورد. صداوسیما در سال 1403 حدودا حداقل 32 هزار میلیارد تومان و حداکثر 58 هزار میلیارد از بازی های پخش زنده استقلال و پرسپولیس در برچسب ها: فوتبال - مجلس شورای اسلامی - تبلیغات - میلیارد تومان - صداوسیما - شورای اسلامی - میلیارد |
آخرین اخبار سرویس: |