مطالب مرتبط:
یادگار ماندگار؛ پیام امام حسن عسکری به بشریت
زیارت پزشکیان از بارگاه امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع)
مدل ارتباط مردمی امام حسن عسکری چگونه بود؟
زیارت پزشکیان از مرقد امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع)
الهیات انتظار و معنای متفاوت آن در ظهور/ اقدام امام حسن عسکری(ع) برای آماده سازی شیعیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-14سياسي

نسبت به امام زمان(عج) معرفت، فرمانبرداری و هواداری داشته باشیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس سه کار را در دوران غیبت برشمرد که باید برای امام زمان(عج) انجام داد و گفت: در این دوران باید معرفت، فرمانبرداری و هواداری نسبت به امام زمان(عج) داشته باشیم.

- نسبت به امام زمان(عج) معرفت، فرمانبرداری و هواداری داشته باشیم ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس سه کار را در دوران غیبت برشمرد که باید برای امام زمان(عج) انجام داد و گفت: در این دوران باید معرفت، فرمانبرداری و هواداری نسبت به امام زمان(عج) داشته باشیم.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 24 شهریورماه در صبحگاه مشترک قوای نظامی انتظامی استان فارس و تجدید عهد و بیعت با امام زمان(عج) که در میدان صبحگاه سپاه فجر فارس برگزار شد، امام زمان(عج) را افتخار ایرانیان و ایران اسلامی دانست و گفت: نظامیان ایران اسلامی همگی سرباز امام زمان(عج) هستند و این مایه افتخار است.

وی افزود: باید در سه کار برای امام زمان(عج) عهد ببندیم، نه برای اینکه نفعش به امام زمان(عج) برسد بلکه خود ما سود این سه کار را خواهیم برد و سعادتمندی دنیا و آخرت را به این وسیله برای خودمان تامین می کنیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اولین موضوع لازم امام شناسی است، معرفت امام زمان(عج) چیزی است که می تواند هر روز برای ما اضافه شود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام - نماینده ولی فقیه - استان فارس - هواداری - ایران اسلامی - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به امام زمان(عج) معرفت، فرمانبرداری و هواداری داشته باشیم

نسبت به امام زمان(عج) معرفت، فرمانبرداری و هواداری داشته باشیم