مطالب مرتبط:
معاون استاندار: فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود
72 تن کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد
فیلم| بررسی مشکلات تفتان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان
تعیین تکلیف 111 فقره پرونده حقوقی در راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان
شاخص دسترسی به اینترنت پرسرعت در روستاهای سیستان و بلوچستان به 85 درصد رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 18:002024-08-27سياسي

فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این منطقه فرهنگ های ناب و برجسته ای مانند حشر و مدد و بجار و همیاری وجود دارد، بنابراین این فرهنگ زیبا و ظرفیت و گنجینه ارزشمند باید به دنیا معرفی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این منطقه فرهنگ های ناب و برجسته ای مانند حشر و مدد و بجار و همیاری وجود دارد، بنابراین این فرهنگ زیبا و ظرفیت و گنجینه ارزشمند باید به دنیا معرفی شود.

رضا شریفی امروز سه شنبه در نشست مشترک اعضای شورای اداری، علما، معتمدان و نخبگان شهرستان تفتان بیان کرد: توجه به ظرفیت ها و حمایت از نخبگان و بهره گیری از توان نیروهای خدمتگذار و نخبه و تحصیلکرده استان باید در اولویت باشد.

وی اظهار کرد: همه ما برای خدمت به مردم آمده ایم و قطعا در کنار هم می توانیم جایگاه استان سیستان و بلوچستان را در ابعاد مختلف ارتقا دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسیر استان، رو به رشد بوده و در ابعاد مختلف شاهد جهش در خدمت رسانی، تولید و اشتغال و سرمایه گذاری هستیم.

با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، شماری از مسوولان استانی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مسوولان محلی و علما و معتمدان و ریش سفیدان، مه


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان - فرهنگ - استان سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود

فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود