مطالب مرتبط:
از «قیام» نتفلیکس تا آثار ایرانی در جشنواره بوسان
تمدید مهلت ارسال آثار بخش رقابتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
پسر پرحاشیه ایرانی در جشنواره ونیز + عکس
شش آثار مخرب ممنوعیت واردات آیفون
ثبت 827 اثر تاریخی چهارمحال و بختیاری در فهرست آثار ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 12:452024-09-04فرهنگي

از «قیام» نتفلیکس تا آثار ایرانی در جشنواره بوسان


بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بوسان با نخستین نمایش جهانی فیلم «قیام» ساخته کیم سانگ من محصول کمپانی نتفلیکس افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بیست و نهمین دوره جشنواره بوسان میزبان نمایش 279 فیلم از جمله 13 اولین نمایش بین المللی و 86 اولین نمایش جهانی خواه بود.

این رویداد سینمایی در تاریخ دوم اکتبر با اکران بین المللی فیلم قیام حماسه جنگی تاریخی به کارگردانی کیم سانگ من با فیلمنامه ای که توسط نویسنده پارک چان ووک (کارگردان اولد بوی) نوشته شده و توسط نتفلیکس توزیع شده است، آغاز می شود بیست و نهمین دوره این رویداد 10 روزه با نمایش دنیای روح ساخته کارگردان سنگاپوری اریک خو با بازی کاترین دونوو، اسطوره سینمای فرانسوی، به پایان می رسد.

ق فیلم قیام یام یک درام تاریخی جذاب است که توسط تیمی برجسته از کارگردانان، نویسندگان و بازیگران ساخته شدهاست، در حالی که دنیای روح خو محصول مشترکی است که سؤالات اساسی وجود انسان و معنای زندگی را از طریق بیان سینمایی زیبا بررسی می کند.

- قیام همچنین اولین عنوان از محصولات سامانه های نمایش آنلاین است که برای نمایش به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بوسان دعوت شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکرین، جشنواره بوسان امسال از کوروساوا کیوشی نویسنده و کارگردان ژاپنی که به خاطر فیلم های ترسناک روان شناختی م


برچسب ها: کارگردان - بین المللی - نمایش - جشنواره بوسان - فیلم - جشنواره - نتفلیکس
آخرین اخبار سرویس:

از «قیام» نتفلیکس تا آثار ایرانی در جشنواره بوسان

از «قیام» نتفلیکس تا آثار ایرانی در جشنواره بوسان