مطالب مرتبط:
وفاق ملی در دانشگاه با بازگرداندن عناصر برانداز و هتاک فتنه 1401 محقق نخواهد شد
صعود هادی نوری به یک هشتم/ منشا زاده حذف شد
امکان بازگرداندن اراضی کشاورزی فاز 2 خاوران به مالکان وجود ندارد/ شورای عالی شهرسازی فقط با الحاق 250 هکتار موافقت کند +فیلم
نظر همتی درباره گرانی بنزین و حذف ارز 28500 تومانی
وزیر جنگ اسراییل گفته تل آویو باید بین کنترل محور فیلادلفیا و بازگرداندن گروگان ها یکی را انتخاب کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 11:302024-08-31بين الملل

حذف 2 فضانورد «کرو 9» برای بازگرداندن سرنشینان «استارلاینر»


سرنشینان کپسول «استارلاینر» از فضاپیمای خود برای بازگشت به زمین استفاده نخواهند کرد، بلکه با کپسول «دراگون» ماموریت «کرو 9» به خانه خواهند آمد.

- حذف 2 فضانورد کرو 9 برای بازگرداندن سرنشینان استارلاینر سرنشینان کپسول استارلاینر از فضاپیمای خود برای بازگشت به زمین استفاده نخواهند کرد، بلکه با کپسول دراگون ماموریت کرو 9 به خانه خواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناسا دو فضانورد را از یک ماموریت آتی اسپیس ایکس (SpaceX) حذف کرد تا برای دو سرنشین کپسول استارلاینر (Starliner) فضا باز کند.

به نقل از اسپیس، مقامات ناسا روز جمعه 30 اوت اعلام کردند که ماموریت کرو 9 (Crew-9) شرکت اسپیس ایکس فقط نیک هیگ (Nick Hague) فضانورد ناسا و فرمانده نیروی فضایی آمریکا و الکساندر گوربونوف (Aleksandr Gorbunov) فضانورد آژانس فضایی روسیه و متخصص مأموریت را به ایستگاه فضایی بین المللی خواهد رساند.

این کار دو صندلی را در کپسول دراگون (Dragon) خالی می کند تا بوچ ویلمور (Butch Wilmore) و سونی ویلیامز (Suni Williams) فضانوردان ناسا را که نمی توانند طبق برنامه ریزی با کپسول استارلاینر شرکت بویینگ (Boeing) به زمین بازگردند، به خانه بازگرداند.

ویلمور و ویلیامز زنا کاردمن (Zena Cardman) فرمانده اصلی کرو 9 و استفانی ویلسون (Stephanie Wilson) متخصص مأموریت از این پرواز فضایی خارج خواهند شد اما مقامات ناسا خاطرنشان کردند که


برچسب ها: استارلاینر - فضانورد - سرنشینان - سرنشین - ماموریت - کپسول - ایستگاه فضایی بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

حذف 2 فضانورد «کرو 9» برای بازگرداندن سرنشینان «استارلاینر»

حذف 2 فضانورد «کرو 9» برای بازگرداندن سرنشینان «استارلاینر»