مطالب مرتبط:
جبهه کفر از جبهه انسان های موحد هراسان است
جبهه کفر از جبهه انسان های موحد هراسان است
اولین تجربه رشد سلول های بنیادی خون انسان در آزمایشگاه
تصاویری عجیب از شباهت این ربات به انسان
شباهت باورنکردنی و ترسناک یک ربات به انسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 18:402024-09-06سياسي

جبهه کفر از جبهه انسان های موحد هراسان است.


خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی ، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از تمام ظرفیت های نظامی اقتصادی و اجتماعی آمریکا و کشور های ناتو استفاده کرد تا بتواند پاسخ محکمی به جبهه مقاومت بدهد و حماس را نابود کند، اما به اقرار خودشان تا کنون هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

 وی با بیان اینکه خداوند پیامبر را به عنوان اسوه حسنه برای مومنانی که به خدا امید و اعتقاد دارند معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای همه انسان ها نبی مکرم اسلام است که جایگاه عظیم ایشان را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی بیان کرد: خداوند پیامبر را که در توحید عقیده و عمل راسخ وصادق بود برای بشریت الگو قرار دادتاهمه مسلمانان ساده زیستی، مهربانی واخلاق خوش پیامبر رحمت را سرلوحه زندگی قرارداده ودر زندگی پیاده کنند.

امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر اینکه جبهه کفر از جبهه انسان های موحد هراسان است، اظهار کرد: انسان موحد حامی مظلومان عالم است و اجازه نمی دهد مستکبران هر کاری را می خواهند انجام دهند بلکه با تمام قدرت در مقابل کفر قد علم می کند تا آنجا که اگر علما، حکمرانان و موحدین عالم علیه ظلم به پا خیزند، آمریکا و اسراییل


برچسب ها: حجت الاسلام - رژیم غاصب صهیونیستی - پیامبر - خطبه های نماز جمعه - المسلمین - اسلام - انسان ها
آخرین اخبار سرویس:

جبهه کفر از جبهه انسان های موحد هراسان است.

جبهه کفر از جبهه انسان های موحد هراسان است.