مطالب مرتبط:
اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی/دارورسانی درب منزل با محوریت داروخانه ها
آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی
جزییات زمان آغاز سال تحصیلی 1403
جزییات زمان آغاز سال تحصیلی 1403
زمان آغاز سال تحصیلی 1403 اعلام شد+ جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 07:552024-09-01اقتصادي

طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی توسط تعزیرات حکومتی زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، هم افزایی دستگاه های نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برای برخورد سریع و قاطع با تخلفات را از اهداف اصلی این طرح دانست.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، هم افزایی دستگاه های نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برای برخورد سریع و قاطع با تخلفات را از اهداف اصلی این طرح دانست.

رضا مظفری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، اداره کل تعزیرات حکومتی همانند سال های گذشته طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را آغاز کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان به همراه دستگاه های نظارتی در قالب گشت های مشترک با نظارت بر مراکز فروش لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه های مربوط به سرویس مدارس سعی در ارائه تسهیلات مطلوب به هموطنان را دارد.

وی گفت: در این طرح همه ادارات تعزیرات حکومتی استان موظف شده اند علاوه بر ثبت گزارش بازرسی ها به صورت روزانه بر اساس قانون به تخلفات احتمالی قاطع و سریع رسیدگی کنند.

انتهای پیام


برچسب ها: تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - آغاز سال تحصیلی - بازگشایی مدارس - دستگاه های نظارتی - سال تحصیلی - تعزیرات
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی توسط تعزیرات حکومتی زنجان

طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی توسط تعزیرات حکومتی زنجان