مطالب مرتبط:
یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد
یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد
بنیاد شهید از ارکان تاثیرگذار در برگزاری مراسم انقلابی است
فعالیت گروه جهادی شهید ستار اورنگ در منطقه سپیدار و جلیل شهرستان بویراحمد/ مسئولین کهگیلویه و بویراحمد قول حل مشکلات این مناطق را دادند + تصاویر
اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد رتبه برتر در رضایتمندی مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 11:452024-09-11سياسي

فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خبر داد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛ فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رحیمی روز چهارشنبه در همایش تخصصی و آموزشی مددکاران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از زحمات مددکاران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: تکریم مددکاران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از جامعه هدف به خصوص خانواده های معظم شهدا قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: مددکاران پرتلاش بنیاد شهید، خدمت به جامعه شریف ایثارگری را موهبتی الهی می دانند و با تمام توان در خدمت این بزرگواران هستند.

وی بیان کرد: مددکاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران آنچنان اهمیت دارد که یکی از معاونت های اصلی بنیاد مربوط به مددکاری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: در سال جاری برنامه اداره


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - بنیاد شهید - ایثارگران - استان ایلام - ایلام - بنیاد - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام

فعالیت 16 مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام