مطالب مرتبط:
ولی وند: ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد
امیر ولی وند: ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد
نحوه توزیع کالا برگ تغییر خواهد کرد | ضرورت اجرای کالابرگ الکترونیکی برای حفظ امنیت غذایی دهک های کم درآمد در شرایط تورمی
ایران یک رکن اصلی تامین امنیت منطقه است
ایران در دفاع از کشور با کسی تعارف ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 15:402024-08-28سياسي

ایران در حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در آیین افتتاحیه دوره سی و پنجم دافوس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد.

- فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در آیین افتتاحیه دوره سی و پنجم دافوس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حسین ولی وند زمانی، در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد و بر همین اساس دست به آموزش و پرورش کادر متخصص زده و در این آموزش ها نهایت سختگیری را بکار می گیرد تا افسران کار آزموده برای ارتقا امنیت تربیت شود.

وی با اشاره به روند گزینش دانشگاه فرماندهی ستاد در دوره سی و پنجم افزود: بیش از هزار نفر در آزمون شرکت و بعد از گذراندن مراحل گزینش تعداد محدودی برای حضور در این دوره که سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس ارتش انتخاب شدند و ما در این دوه میزبان دانشجویانی از کشورهای دوست و همپیمان هستیم.

وی با تاکید بر این که دوره سی و پنجم دافوس ارتش، ترکیبی از افسران کشورهای مختلف است ، اظهار داشت: اعتقاد داریم امنیت برای همه ارزش دارد و تلاش می کنیم بتوانیم با بهره گیری از اساتید بسیار خوبی که داریم دانشجویان را برای حفظ امنیت و ا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - فرمانده - دفاع از کشور - امنیت - افتتاحیه - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد

ایران در حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد