مطالب مرتبط:
افتتاح بیش از 60 پروژه دانشگاه علوم پزشکی همدان در دولت سیزدهم
100 پروژه عمرانی در حوزه جهادکشاورزی گلستان افتتاح می شود
بزرگترین طرح پرورش شترمرغ سیستان وبلوچستان آماده افتتاح است
افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 6 طرح ورزشی در همدان 
افتتاح بیست و دومین شعبه بیمه ملت در گرگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 09:502024-08-22سياسي

افتتاح دبیرخانه دائمی روز همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان همدان از تجلیل از 18 نفر از مفاخر همدان همزمان با روز همدان خبرداد و گفت:دبیرخانه دائمی روز همدان مصادف با روزهمدان در مجتمع فرهنگی شهید آوینی افتتاح می شود.

- مسعود ویژه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زمستان 1401به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان همدان با ارائه مستنداتی از تاریخ و تمدن همدان مکاتباتی مبنی بر نامگذاری یک روز به نام همدان به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شد و در نهایت در اردیبهشت ماه در شورای فرهنگ عمومی کشور به تصویب رسیده و یکم شهریور در تقویم رسمی به نام روز همدان مصوب شد.

وی با بیان اینکه زمانی که از تاریخ و فرهنگ صحبت می کنیم همدان مجموعه از آثار فرهنگی و تاریخی را در خود جایی داده است، افزود: همدان تاریخ مادها را در خود جای داده است و به عنوان نخستین سکونتگاه و شهر در دنیا به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه کتابچه معرفی همدان در برخی از موکب ها توزیع می شود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه امسال اولین سالی است که روز همدان در تقویم کشور ثبت شده است و این روزها به دلیل تقارن با اربعین حسینی زائرین زیادی از همدان عبور می کنند به منظور شناخت بیشتر از همدان و معرفی آثار تاریخی و مفاخر کتابچه همدان در برخی از موکب ها توزیع می شود.


برچسب ها: همدان - شورای فرهنگ عمومی - شورای فرهنگ عمومی کشور - فرهنگ - فرهنگ عمومی - شورای فرهنگ عمومی استان - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرخانه دائمی روز همدان

افتتاح دبیرخانه دائمی روز همدان