مطالب مرتبط:
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان
پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول افتاد
سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول (12 شهریور 1403)
پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول افتاد
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 00:252024-09-02بين الملل

رژیم صهیونیستی بر سر دو راهی مرگ


در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر ، آقای مصطفی مصلح زاده کارشناس مسائل غرب آسیا و آقای سهیل کثیری نژاد کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی، موضوع اعتراض های سراسری علیه بنیامین نتانیاهو در سرزمین های اشغالی را بررسی کردند.

مقدمه مجری: اعتراض های سراسری علیه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی با این مقدمه که با ورود جنگ غزه به سیصد و سی و دومین روز و پیدا شدن اجساد 6 اسیر صهیونیست در غزه، تظاهرات گسترده ای را در شهر های مختلف فلسطین اشغالی به راه انداخته که بزرگترین اعتراض ها علیه کابینه نتانیاهو از آغاز این جنگ محسوب می شود، صهیونیست ها در اعتراض های خودشان که با حضور رهبر مخالفان کابینه برگزار شد به کارشکنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر راه رسیدن به توافق آتش بس و همچنین مبادله اسرا اعتراض کردند.

سوال: یک مروری داشته باشیم بر اعتراض هایی که گفته می شود بزرگترین اعتراض ها بر علیه نتانیاهو و کابینه او هست و حتی عنوان می شود که از اعتراضات اصلاحات قضایی هم گسترده تر و جدی تر هست.

 کثیری نژاد: در اصلاحات قضایی که تقریبا یک سال طول کشیده بود و به تدریج این اعتراضات شدت پیدا می کرد، در آن هفته های آخر ما تقریبا حول و حوش 300 هزار نفر معترضین را در سراسر سرزمین های اشغالی می دیدیم که به خیابان ها می آمدند، اما این جا در اولین روز اعتراضا


برچسب ها: اعتراض - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - نتانیاهو - سرزمین های اشغالی - صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بر سر دو راهی مرگ

رژیم صهیونیستی بر سر دو راهی مرگ