مطالب مرتبط:
اسلامی: برجام نباید با هزینه تنها یک عضو اجرا شود
روسیه رسما مرگ برجام را اعلام کرد/توافق هسته ای بر اثر اقدامات غرب غیرقابل اجرا شده
روایتگری میدانی انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم اجرا شد
چگونه Project Guideline به من کمک کرد تا یک نیمه ماراتن را مستقل اجرا کنم
هوش مصنوعی کمک آموزشی در مدارس این کشور اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-16سياسي

اسلامی: برجام نباید به هزینه تنها یک عضو اجرا شود


رییس سازمان انرژی اتمی گفت که امروز با فشار سیاسی و روانی سعی می شود ایران را به اجرای اقدامات برجامی، بدون در نظر گرفتن تعهدات مربوط به لغو تحریم ها وادار سازند؛ - رییس سازمان انرژی اتمی گفت که امروز با فشار سیاسی و روانی سعی می شود ایران را به اجرای اقدامات برجامی، بدون در نظر گرفتن تعهدات مربوط به لغو تحریم ها وادار سازند؛ برجام نباید با هزینه تنها یک عضو اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی با حضور در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در این اجلاس به شرح مواضع کشور و برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

متن کامل سخنرانی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در شصت و هشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی به شرح زیر است: در ابتدا مایلم انتخاب جنابعالی را به ریاست این گردهمایی با اهمیت تبریک عرض نمایم.

همچنین مراتب خرسندی خویش را از شرکت در شصت و هشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام نموده و از حمایت و همکاری هیات خود به شما اطمینان می دهم.

همچنین مایلم اعلام نمایم دولت جدید جمهوری اسلامی ایران و رییس جمهور گرانقدر جناب آقای دکتر پزشکیان آماده گسترش تعاملات سازنده و توسعه همکاری مشترک در سطح بین المللی است.


برچسب ها: رییس سازمان انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی اتمی - سازمان انرژی اتمی - انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - رییس سازمان - آژانس بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: برجام نباید به هزینه تنها یک عضو اجرا شود

اسلامی: برجام نباید به هزینه تنها یک عضو اجرا شود