مطالب مرتبط:
پزشکیان از انتقال پایتخت گفت اما پژوهش ها و کارشناسان چه می گویند؟
واکنش یک جامعه شناس به سخنان پزشکیان درباره انتقال پایتخت: «جابه جایی مرکزیت سیاسی و اقتصادی»، یک دستکاری بزرگ در جامعه ایران است
ماجرای طرح انتقال پایتخت از تهران+فیلم
چمران با این حرف نظر پزشکیان درباره انتقال پایتخت را به فنا برد
انتقال پایتخت اقتصادی، عبور از بن بست توسعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 09:052024-09-09سياسي

انتقال پایتخت نیاز به ارزیابی های کارشناسی دقیق دارد


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به ضرورت ایمن سازی تهران، گفت: انتقال پایتخت نیاز به ارزیابی های کارشناسی دقیق دارد.

- علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره موضوع انتقال پایتخت اظهار داشت: همان طور که رییس جمهور همواره تاکید دارند برای انجام هر اقدامی باید ارزیابی های کارشناسی به صورت دقیق انجام گیرد تا نتایج مطلوب از انجام آن فعالیت حاصل شود.

وی افزود: در مطالعات کارشناسی در مورد موضوع انتقال پایتخت باید به دو سوال اساسی پاسخ داده شود اول اینکه انتقال پایتخت صورت بگیرد یا خیر؟ و دوم اینکه انتقال پایتخت به کجا باشد؟ رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ما از ورود سیاست گذاران ارشد به حوزه مسائل کلان پایتخت استقبال می کنیم، گفت: انشاالله این مسئله مقدمه ای برای رفع مشکلات قدیمی و زیربنایی تهران باشد.

نصیری با اشاره به اینکه مطالعات مفصلی طی سال های گذشته و در دولت های پیشین در مورد انتقال پایتخت صورت گرفته و نظرات کارشناسی متعددی در این زمینه موجود است، گفت: به هر حال اگر نتایج کارشناسی های جدید هم مبنی بر انتقال پایتخت باشد، انجام این موضوع زمانبر خواهد بود و تهران در این فاصله باید ایمن شود و دولت، مجلس و همه ارکان نظا


برچسب ها: انتقال پایتخت - پایتخت - انتقال - مدیریت بحران - کارشناسی - رییس سازمان - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پایتخت نیاز به ارزیابی های کارشناسی دقیق دارد

انتقال پایتخت نیاز به ارزیابی های کارشناسی دقیق دارد