مطالب مرتبط:
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می یابد
کاهش دمای هوا و خیزش مجدد گردوخاک در استان مرکزی
کاهش 2 درجه ای دمای هوای همدان تا اواسط هفته جاری
صوت | خراسان شمالی در هفته ای که گذشت
پهلوانان جوان خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-07اجتماعي

کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا در خراسان شمالی


سرپرست اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوای استان تا اوایل هفته خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوای استان تا اوایل هفته خبر داد.

مظاهر عظیم زاده دوین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای بیانگر جو نسبتاً پایدار تا اواخر وقت فردا در استان است.

وی ادامه داد: پدیده غالب در ساعت های بعدازظهر، افزایش وزش باد و در برخی نقاط استان، بویژه نوار غربی است و گاهی افزایش ابر با احتمال بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

سرپرست اداره پیش بینی و مدیریت بحران در اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: پیش بینی می شود بیشینه دمای هوای فردا (18 شهریور ماه) در بجنورد 28 درجه، اسفراین 29، بام و صفی آباد 30، جاجرم 32، راز و جرگلان 26، سملقان 31، شیروان 29، فاروج 28، گرمه 32 و مانه 33 درجه سانتیگراد باشد.

عظیم زاده افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای هوا روز دوشنبه در بجنورد به 29، اسفراین به 30، بام و صفی آباد به 31، جاجرم به 32، راز و جرگلان به 26، سملقان به 30، شیروان به 30، فاروج به 29، گرمه به 32 و مانه نیز به 33 درجه سانتیگراد ب


برچسب ها: خراسان شمالی - اداره کل هواشناسی - پیش بینی - مدیریت بحران - خراسان - اداره - دمای هوا
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا در خراسان شمالی

کاهش 3 تا 5 درجه ای دمای هوا در خراسان شمالی