مطالب مرتبط:
پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشن مهر سینمای ایران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمود حکیمی عیادت کرد
پیشنهاد یک شاعر خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
جشن مهر سینمای ایران با برنامه ریزی منسجم تری برگزار می شود
روزنامه جمهوری اسلامی: وزیر خارجه ارسال موشک به روسیه را تکذیب کرده؛ حتی مقامات آمریکایی هم گفته اند موشک های ارسالی ایران به روسیه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته، اما صداوسیما و یک نماینده مجلس ارسال این موشک ها را تایید کرده اند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 12:352024-09-14فرهنگي

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشن مهر سینمای ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:گرامیداشت روز ملی سینما، پاسداشت فرهنگ این سرزمین و هنرمندان خوش قریحه و دغدغه مند این عرصه است که از هر پدیده ای برای بیان هنرمندانه واقعیت ها در کنار فرصت شناساندن فرهنگ .

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سومین جشن مهر سینمای ایران گفت: سینما این صنعت معجزه گون ممزوج با هنر، دیرزمانی است که زبان گفتگو، تعامل، تفاهم و وفاق میان نخبگان و مردم از یک سو و جامعه و نظام حکمرانی از سوی دیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:گرامیداشت روز ملی سینما، پاسداشت فرهنگ این سرزمین و هنرمندان خوش قریحه و دغدغه مند این عرصه است که از هر پدیده ای برای بیان هنرمندانه واقعیت ها در کنار فرصت شناساندن فرهنگ و تمدن غنی ایران عزیز به شایسته ترین وجه بهره می برند.

سینما این صنعت معجزه گون ممزوج با هنر، دیرزمانی است که زبان گفتگو، تعامل، تفاهم و وفاق میان نخبگان و مردم از یک سو و جامعه و نظام حکمرانی از سوی دیگر است.

گاه این زبان به شیرینی و نیکویی، شاعرانگی ایرانیان را در دل اعصار تصویر می کند و گاه اگرچه تلخ و هشدارگونه، رنج ها و کاستی هایمان را به رخ می کشد و این مرحمت سینماست که معرفت افزایی و جهل زدایی را همچون


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - هنرمندان - سینما - سیدعباس صالحی
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشن مهر سینمای ایران

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشن مهر سینمای ایران