مطالب مرتبط:
چالش بزرگ برای فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها
چالش بزرگ برای فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اصفهان
بررسی وضعیت تیم ملی فوتسال ایران پیش از جام جهانی
تمرین اعضای تیم ملی فوتبال ایران در سالن بدنسازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 16:052024-09-03ورزشي

چالش بزرگ برای تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها


تیم فوتبال جوانان ایران برای حضور مقتدرانه در مقدماتی جام ملت های زیر 20 سال آسیا نیاز به حمایت همه جانبه باشگاه ها و فدراسیون فوتبال دارد.

- تیم فوتبال جوانان ایران برای حضور مقتدرانه در مقدماتی جام ملت های زیر 20 سال آسیا نیاز به حمایت همه جانبه باشگاه ها و فدراسیون فوتبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های مرحله مقدماتی جام ملت های زیر 20 سال آسیا از اول مهر ماه به طور مجتمع در 10 کشور مختلف در حالی برگزار می شود که لائوس میزبانی تیم های فوتبال جوانان ایران، هندوستان و مغولستان را بر عهده دارد.

حسین عبدی که پس از درخشش با تیم فوتبال نوجوانان ایران توانست سکان هدایت زیر 20 سال های فوتبال کشور را بر عهده بگیرد اردوهای متوالی را برای رشد و پرورش بازیکنان مد نظر خود در چهار ماه گذشته داشته است تا بتواند تیمی قدرتمند برای حضور در دور نهایی رقابت های جام ملت های آسیا و طلسم حضور در جام جهانی را بکشند.

او که با تربیت بازیکنان نوجوانان و درخشش آنها در جام جهانی زیر 17 سال حداقل 20 بازیکن را به تیم های معتبر فوتبال کشور نظیر پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان معرفی کرد حالا با چالشی سخت در جوانان روبروست.


برچسب ها: جام ملت های زیر 20 سال آسیا - تیم فوتبال جوانان ایران - جوانان ایران - فوتبال جوانان - تیم فوتبال جوانان - فوتبال - جام ملت ها
آخرین اخبار سرویس:

چالش بزرگ برای تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها

چالش بزرگ برای تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه جام ملت ها