مطالب مرتبط:
فرماندار کرمان: ارتقا سطح کیفی در آموزش و پرورش نیازمند افزایش اعتبارات است
تعیین اولویت های بودجه ای حوزه سلامت/ پیش بینی اعتبارات لازم
سهم70 درصدی آب و خاک از اعتبارات مصوب سازمان جهادکشاورزی همدان
اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل جاده ساحلی بوشهر - دیر تخصیص یافت
تناسبی بین اعتبارات و میزان خسارت سیل مازندران وجود ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 17:252024-09-19سياسي

میقات الرضا قوچان نیازمند اعتبارات زیارت است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: میقات الرضا قوچان یکی از پروژه های عمرانی این شهر است که سال ها به طول انجامیده و برای اتمام آن نیازمند اعتبارات زیارت استانداری هستیم.

- قوچان- رییس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: میقات الرضا قوچان یکی از پروژه های عمرانی این شهر است که سال ها به طول انجامیده و برای اتمام آن نیازمند اعتبارات زیارت استانداری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین خانی ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته وقف اظهار کرد: باید وقف بر اساس نیازهای روز جامعه همچون مسائل فرهنگی، اجتماعی، ازدواج، فرزند آوری و … انجام شده و مردم به این سمت هدایت شوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان وقف را دارای آثار مختلف اجتماعی و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: وجود 430 مغازه تجاری موقوفه در این شهرستان به معنای آن است که 430 نفر اشتغال ایجادشده است پس وقف در حوزه اقتصاد و تولید ثروت نیز اثرگذاری مستقیمی دارد.

وی بابیان اینکه مدیریت بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات قرآنی و مدیریت موقوفات 3 رسالت مهم اوقاف و امور خیریه به شمار می آید، افزود: 30 امامزاده و بقعه متبرکه در این شهرستان وجود دارد که هیئت امنای آن ها توسط مردم انتخاب شده و اوقاف وظیفه نظارت به عملکرد آن ها دارد.


برچسب ها: اداره اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - قوچان - اداره اوقاف - پروژه های عمرانی - رییس اداره - امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

میقات الرضا قوچان نیازمند اعتبارات زیارت است

میقات الرضا قوچان نیازمند اعتبارات زیارت است